آغاز اجرای طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند

اجرای طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای هوشمند در کلانشهر اصفهان آغازشد.
کد خبر: ۸۵۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷ 27 May 2020

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اجرای این طرح در مناطق 1، 5 و 6 شهرداری با هدف کاهش بار ترافیک شهری و تخلفات ایستایی از جمله پارک دوبل، صرفه جویی در زمان، عدالت اجتماعی در استفاده فضای شهر، رونق کسب و کارهای مجاور خیابان به علت فرصت پارک برای افراد بیشتر صورت گرفته است.

داریوش امانی افزود: این طرح در 13 خیابان شمس آبادی، طالقانی، شیخ بهایی، کاشانی، شیخ صدوق میانی و جنوبی، چهارباغ بالا، خیابان توحید شمالی، میانی و جنوبی، نظر شرقی و غربی و نیکبخت از ساعت 7 تا 21 به غیر از روزهای تعطیل اجرا می‌شود.

وی گفت: با اجرا شدن این طرح نه تنها ارتباط مالی مستقیم بین پارکبان با راننده قطع می شود ، بلکه به تجهیزات هزینه‌ساز و کم‌اثری همچون پارکومتر هم نیاز نخواهد بود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: از جمله مزایای این طرح هوشمند، توانایی ثبت لحظه‌ای پلاک ماشین، اتصال به دیتا بیس و جریمه متخلف در همان لحظه، امکان مدیریت نیم ساعت رایگان اول برای هر پلاک در یک خیابان و در یک روز، امکان اتصال و ارائه سرویس به سامانه تشخیص و صدور جریمه الکترونیک با درصد خطایی نزدیک به صفر است.

داریوش امانی گفت: در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، متقاضیان لازم است برای ثبت‌نام و درج مشخصات خودرو به سامانه park.mytraffic.ir مراجعه و از سه طریق اصفهان کارت، پرداخت اینترنتی در پایگاه اینترنتی مربوطه و اپلیکیشن اصپارک هزینه خود را پرداخت کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر اجرای طرح با شماره تلفن 34035 تماس بگیرند یابه نشانی اینترنتی park.mytraffic.ir کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار