دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین مردم و نظام است

کد خبر: ۸۶۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲ 20 June 2020

دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین مردم و نظام است

تابناک/آستارا- جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد جدایی بین مردم و نظام است، گفت: یکپارچگی در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علی توشه ظهر شنبه در جریان مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه هدف دشمن این است که مردم مقابل نظام اسلامی بایستند، اظهار کرد: نظام و مردم دو عنصر جداگانه از هم نیستند و تا زمانی وحدت و انسجام بین اقشار مختلف مردم باشد، دشمنان موفق به عملی کردن توطئه‌های شوم خود نخواهند شد.

وی با بیان اینکه با تلاش و پشتکار نیروهای متخصص داخلی در نیروهای مسلح و سپاه و با تولید انواع سلاح‌های نقطه زن و پیشرفته نگرانی از دشمن نداریم، افزود: هر روز در حال پیشرفت هستیم و عامل اصلی این پیشرفت حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایران و اسلام ایستادگی کرده ایم و امروز نیز در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی با قدرت ایستاده ایم.

توشه، تحریم ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی ایران را فرصتی برای شناخت و خودباوری توان نیروهای متخصص داخلی دانست و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تلاش دارد تا با اعمال فشار به ایران اسلامی، بین مردم و مسئولان تفرقه اندازد تا نظام را از پشتوانه مردمی خالی کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم ایران بارها ثابت کرده اند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی ثابت قدم و استوارند، گفت: در جمهوری اسلامی ایران، خدا محور است و ولایت فقیه در رأس امور قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار