وصیت‌نامه «حاج قاسم» بازخوانی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از بازخوانی وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: در هفته کرامت از دختران قهرمان و ملی‌پوش و کارمند تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 22 June 2020

حسن عزیزی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: نکوداشت دهه کرامت می‌تواند زمینه‌ای برای خودباوری دینی جوانان و ورزشکاران فراهم کند و به‌عنوان نمادی الگوساز و مبنایی مطرح شود.

وی با اشاره شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه‌های مختلف فرهنگی و چالش‌های متنوع ورزشی با مشارکت ورزشکاران و جوانان برگزار نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی یادآور شد: تعمیق بخشی به هویت دینی و مذهبی جوانان، ترویج فرهنگ و سجایای اخلاقی اهل بیت بسیار حائز اهمیت است و می‌توان با عنایت به شخصیت والای حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) برنامه‌های خوبی را در دهه کرامت برگزار کرد.

عزیزی خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای جامعه کارمندی، خانواده کارکنان، تجلیل از دختران کارمند، دختران جوان دبیر سمن‌های مردم‌نهاد جوانان، دختران قهرمان و ملی‌پوش، نشست‌های بصیرتی با موضوع تبیین سیره عملی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)با محوریت سمن‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی مسابقه بازخوانی وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می‌شود و در حوزه ورزش نیز در بستر فضای مجازی چالش‌های مختلف ورزشی با محوریت دختران جوان صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار