تلاش در مسیر عدالت گستری خدمتی ارزشمند و الهی است

کد خبر: ۸۶۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 22 June 2020
مظفری با بیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد است گفت: تلاش در مسیر عدالت‌گستری خدمتی ارزشمند و الهی است.
 

 

تابناک/«محمدمهدی مظفری»‌ در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  کار و تلاش در مسیر عدالت‌گستری و احقاق حق را خدمتی بس ارزشمند و فعالیتی الهی دانست.  


فرماندار شهرستان رضوانشهر متذکر شد: بی‌شک امنیت، اقتدار، عزت، نظم، آسایش، عدالت و آرامش امروزی در سایه تلاش و کوشش همه نهادها محقق شده و در این راستا دستگاه‌ قضایی نقش به‌سزایی در جلب رضایتمندی مردم ایفا می‌کند.


وی هفته قوه قضائیه را فرصت مغتنمی برای یادکردن از تلاشگران عرصه عدل و داد دانست و تصریح کرد: تکریم تلاش خالصانه قشر خدمتگزار قوه قضائیه و به‌ویژه تجلیل از مقام شامخ مجاهد نستوه و متفکر شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه به منزله پاسداشت از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


مظفزی در پایان یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای امام و انقلاب را گرامی داشت و هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه به خصوص مجموعه خدمتگزار امر قضا در شهرستان رضوانشهر تبریک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار