در پی گسترش ویروس کرونا؛

اجرای محدودیت های جدید در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با تداوم روند فعلی شیوع کرونا، از ستاد ملی کرونا درخواست کردیم تا با محدودیت‌‎های جدید در برخی دیگر از صنوف موافقت کند.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 01 July 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، آقای شهریاری دیشب در برنامه زنده تلویزیونی "تیتر امشب" شبکه خبر افزود: با وجود هشدارهای لازم، برخی از مردم نسبت به رعایت ائین نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی کم توجه هستند.

وی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی آذربایجان‌غربی برای پذیرش مسافران و حضور در بازارهای مرزی و نیز رعایت نکردن ائین نامه‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و عادی انگاری از سوی مردم و برخی مسوولان باعث افزایش تعداد مبتلایان به کرونا شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۱۱ شهرستان آذربایجان‌غربی شامل ارومیه،خوی، مهاباد، بوکان،میاندوآب، سردست، سلماس، اشنویه، تکاب و پیرانشهر، نقده در وضعیت قرمز هستند و شهرستان‌های چالدران، شوط و ماکو  در وضعیت نارنجی و شاهین‌دژ، پلدشت و چایپاره نیز  در وضعیت زرد قرار دارند.

آقای شهریاری گفت: استفاده از ماسک در ادارات، بانک‌ها و مراکز تجمعی اجباری شده است و امیدواریم با همکاری مردم هر چه زودتر بر بیماری کرونا فائق آییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار