تجهیز بیمارستان‌های مشگین‌شهر

رئیس ‌علوم پزشکی ‌اردبیل گفت:‌ برنامه‌های اساسی برای تجهیز بیمارستان و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان مشگین‌شهر در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 01 September 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، فرهاد پورفرضی بعد از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از یک باب خانه بهداشت روستایی در مشگین‌شهر اظهار داشت: شهرستان مشگین‌شهر یکی از شهرستان‌های موفق استان اردبیل در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده که توانسته اهداف این طرح را به شایستگی اجرایی و عملیاتی کند.

وی روند خدمات‌رسانی در شهرستان مشگین شهر را مطلوب ارزیابی کرد و افزود:‌ با ارائه خدمات پزشکی و درمانی مناسب و شایسته به مردم شهرستان شاهد افزایش رضایتمندی مردم این منطقه از خدمات ارائه شده هستیم که امیدواریم این روند تداوم یابد.

پورفرضی تصریح کرد: برنامه‌های اساسی برای تجهیز بیمارستان و ارتقای سطح خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان در نظر گرفته شده است که با همدلی و هماهنگی مسئولان شهرستانی این اهداف محقق خواهد شد.

در این آئین فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با تشریح اهداف طرح تحول نظام سلامت در شهرستان و کسب رضایتمندی حداکثری مردم از این خدمات گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از دستاوردهای عظیم دولت یازدهم در حوزه سلامت بوده که امیدواریم این خدمات در حوزه‌های مختلف نیز ادامه یابد.

ابراهیم امامی بیان کرد: در راستای ارائه خدمات به مردم شهرستان مشگین‌شهر روند اجرایی ساختمان اورژانس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در حال اتمام بوده که برابر پیش‌بینی‌های انجام شده این ساختمان در ماه آینده افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و مردم شهرستان می‌توانند از ارائه خدمات در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار