کلاس های قرآن نباید محدود به ایام اوقات فراغت شود

کد خبر: ۸۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲ 02 September 2015

آستارا - ایرنا - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا گفت: برگزاری کلاس های قرآن و احکام به سبب اهمیت آنها نباید محدود به ایام اوقات فراغت سال شود.
[کلاس های قرآن نباید محدود به ایام اوقات فراغت شود]

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ابراهیم حاتمی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه کلاس های فرهنگی موسسات قرآنی آستارا افزود: باید زمینه های لازم برای آشنایی دانش آموزان با مفاهیم و علوم قرآنی در طول سال بیش از پیش فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس های اوقات فراغت تابستانی برای تمام سنین به صورت رایگان برگزار شد ، اضافه کرد: هدف از برگزاری این طرح پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و آشنا کردن آنان با موازین و احکام دینی بود.
وی با اشار به تاثیر گسترده کلام الله مجید بر تمامی اقشار مردم، اظهارداشت: این حرکت قرآنی تاثیر بسزایی در ارتباط مداوم مردم به ویژه نوجوانان با قرآن و مفاهیم این کتاب آسمانی داشته است و موجب هدایت آنها به مسیر الهی می شود.
وی با بیان اینکه والدین بایستی کودکان و نوجوانان خود را به سمت آیات نورانی قرآن بیش از پیش سوق دهند ، گفت: ظرفیت و توانمندی لازم در موسسات فرهنگی برای پرورش استعدادهای قرآنی فراهم است.
حجت الاسلام حاتمی ادامه داد: طرح اوقات فراغت تابستانی به همت اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا و با مشارکت موسسه دارالقرآن المهدی(عج) و موسسه نغمه های آسمانی اجرا شد.
وی افزود: در طرح اوقات فراغت تابستانی در سطح مساجد جامع شهرهای آستارا و لوندویل 70 نفر کودک و نوجوان در رشته های قرآن ، احکام و سایر کلاس های تربیتی ، اخلاقی و عقیدتی حضور داشتند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا مدت زمان اجرای طرح را 40 روز عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله ویژه برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی با همکاری موسسات قرآنی بود.
در این آیین از شرکت کنندکان در طرح اوقات فراغت تابستانی موسسات قرآنی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای دو موسسه قرآنی زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی است.ک/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار