سرمربی تیم ماشین سازی تبریز: داور، بازی را از جریان عادی خارج کرد

کد خبر: ۸۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲ 05 September 2015

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: داور بازی این تیم با آلومینیوم اراک به دلیل ضعف بازی را از جریان طبیعی خود خارج و موجب به حاشیه کشیده شدن بازی شد.

نادر دست نشان جمعه شب پس از بازی تیم های ماشین سازی و آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران، با انتقاد از نحوه قضاوت این دیدار، اظهار کرد: متاسفانه داوری که برای بازی امروز انتخاب شده بود به هیچ عنوان در قواره لیگ یک و بازی های بسیار حساس آن نبود و به همین دلیل بازی بارها تا وضعیت بحرانی پیش رفت.
وی، وقت کشی های بی مورد و متعدد تیم حریف را مورد اشاره قرار داد و افزود: خیلی جالب بود که این وقت کشی که سکوها را نیز به شدت ملتهب می کرد با بی توجهی داور مواجه می شد و در برابر اعتراض بازیکنان ماشین سازی کارت زرد را به تیم ما نشان می داد.
دست نشان اضافه کرد: این بازی اگر درست و با دقت محاسبه می شد حداقل 20 دقیقه وقت تلف شده داشت چون تیم حریف فقط به دنبال تخریب بازی بود.
وی ادامه داد: دروازه بان تیم حریف از همان دقایق اول بازی وقت کشی می کرد اما قاضی میدان در دقیقه 94 به وی کارت زرد نشان داد که همین اقدام باعث تلف شدن وقت بازی شد.
دست نشان ، از کمیته داوران فدراسیون فوتبال و دپارتمان داوری خواست تا بازی های لیگ دسته یک را به طور دقیق زیر نظر داشته باشند تا با قضاوت های ضعیف حق تیم های مختلف پایمال نشود.
وی، از اینکه بازی های لیگ دسته یک باشگاه های کشور در رسانه ملی همچون بازی های لیگ برتر بررسی و کارشناسی نمی شود، انتقاد کرد و گفت: پارسال حداقل یک برنامه ای مثل 90 برای لیگ یک پخش می شد که امسال خبری از این برنامه نیست، در حالیکه به دلیل یک گروهی شدن و حضور 20 تیم در این لیگ بازی ها به مراتب حساس تر و البته مهیج تر شده است.
دیدار جنجالی ماشین سازی و آلومنیوم اراک با چهار اخراجی و هفت اخطاری با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار