اظهار‌نامه مالیاتی در سال گذشته بررسی شد

تابناک: معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره‌کل مالیاتی استان اصفهان گفت: در سال گذشته 18 میلیون اظهار‌نامه مالیاتی دریافت کرده‌ایم که توانستیم به یک‌هزار اظهار‌نامه مالیاتی در استان رسیدگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ 25 January 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حسین تاجمیر ریاحی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی با اشاره به حساسیتی که در بحث در‌آمد‌های دولت وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع راهی نداریم که به سمت در‌آمد‌های مالیاتی برویم.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های ثابت و پایدار امکان‌پذیر است، اضافه کرد: امروز زمان حساسی است و اگر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های گذشته توجه می‌کردیم، امروز در عرصه‌‌های اقتصادی به موفقیت‌های چشمگیر‌تری دست پیدا می‌کردیم.

معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره‌کل مالیاتی استان اصفهان با تأکید بر اینکه کشور ایران ظرفیت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف دارد، تصریح کرد: مالیات ظرفیت‌‌های اقتصادی است که باید قدم‌های جدی در این عرصه برداریم.

وی با اشاره به اینکه امروزه بحث مالیات برای حقوق شهروندی است، ادامه داد: در شهر اصفهان مردم مطالبه‌گری از شهرداری دارند و اگر این مطالبه‌گری مردم از شهرداری‌ها در شهر‌های دیگر نیز وجود داشت، شهر‌های دیگر نیز به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا می‌کردند.

تاجمیر ریاحی با بیان اینکه بحث مالیات‌ها باید به حقوق شهروندی تبدیل شود، تاکید کرد: ما به دنبال افزایش مالیات‌های مردم نیستیم و افزایش مالیات‌های مردم را در دستور کار خود نداریم.

وی به تعداد اظهار‌نامه مالیاتی رسیدگی شده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 18 میلیون اظهار‌نامه مالیاتی دریافت کرده‌ایم که توانستیم به یک‌هزار اظهار‌نامه مالیاتی در استان رسیدگی کنیم.

معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل مالیاتی استان اصفهان گفت: اتحادیه‌‌ها و اصناف باید در بحث فرهنگ‌سازی در زمینه امور مالیاتی کمک کنند و ارائه آموزش‌های لازم در این حوزه ضروری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار