افتتاح اقامتگاه بوم گردی عمارت نقوسان در تفرش

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت:همزمان با گرامیداشت هفته گردشگری اقامتگاه بوم گردی «عمارت نقوسان» در شهرستان تفرش افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 30 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، این مراسم با حضور عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار شهرستان تفرش، مصطفی مرزبان با اعلام این خبر افزود: اقامتگاه بوم گردی عمارت نقوسان با مساحت بالغ بر ۴۰۰ متر مربع و حجم سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
وی یادآورشد: این اقامتگاه با تعداد ۵ اتاق، ظرفیت اقامت ۱۵ نفر را دارد.
مرزبان گفت: حسین درودیان سرمایه گذار این طرح از مبلغ ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال تسهیلات کم بهره برای انجام این طرح استفاده کرده است.
مرزبان گفت: اقامتگاه بوم گردی عمارت نقوسان فرصت شغلی برای ۲ نفر را فراهم کرده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: شعار امسال در سازمان جهانی گردشگری «گردشگری و توسعه روستایی» تعیین شده تا از ظرفیت‌های بی‌بدیل و منحصر به فرد این بخش در ایجاد توسعه اقتصادی و فراهم آوردن فرصت‌هایی در خارج از شهرهای بزرگ استفاده شود.
مرزبان با تاکید بر اینکه اجرای این گونه طرح ها در روستاها مورد حمایت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی قرار می گیرد، گفت: گردشگری روستایی یکی از فعالیت‌های مهم اقتصادی مورد توجه است که بخش مهمی از بازار گردشگری را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار