سفیرکنیا خواستار همکاری با شرکت ذوب آهن اصفهان شد

سفیر کشور کنیا در جمهوری اسلامی ایران در نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن وصنایع معدنی با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان در تهران ، خواستار همکاری با مادر صنعت فولاد ایران شد.
کد خبر: ۹۰۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ 02 October 2020

بندیکت واتمبا، جمهوری اسلامی ایران را کشور صنعتی و توسعه یافته توصیف کرد و افزود: باتوجه به قابلیت‌های صنعتی جمهوری اسلامی ایران و معادن غنی در کشور کنیا، این دو کشور می‌توانند همکاری‌های مطلوب در حوزه صنعت فولاد را افزایش دهند.
وی کشور کنیا را از معادن غنی سنگ آهن برخوردار دانست و گفت: خواستار استفاده از تجربه ایرانیان برای احداث کارخانه‌های فولادی و استخراج معادن هستیم.
واتمبا در خصوص محصولات فولادی ایران نیز گفت: بر اساس اطلاعاتی که کسب کردم، تولیدات فولادی کارخانه‌های ایرانی به ویژه ذوب آهن اصفهان، محصولات باکیفیتی است و ما امیدواریم از این محصولات در صنایع ساختمان، سدسازی استفاده کنیم.
معاون روابط عمومی ذوب آهن اصفهان هم با تشریح فرایند و کیفیت محصولات این شرکت، گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین شرکت تولید کننده مقاطع طویل در غرب آسیا ، محصولات خود را به پنج قاره دنیا صادر می‌کند.
مجید مرادیان به تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: ریل تولیدی در این شرکت براساس استاندارد جهانی با محصولات مشابه شرکت‌های اروپایی قابل رقابت است.
وی با اشاره به توانمندی‌های کارشناسان صنعت فولاد ایران برای سرمایه گذاری و مشارکت در بخش معادن سنگ آهن و احداث صنایع فولادی در کشور کنیا افزود: درخواست سفیر کشور کنیا به استحضار مدیریت عالی و مسئولان در ذوب آهن اصفهان می‌رسد.
نهمین نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی با مشارکت ، بیش از ۷۰ شرکت داخلی از هشت تا دهم مهر در شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا شد که ذوب آهن اصفهان محصولات جدید و دستاورد‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌ کند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار