استخدام ۳۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، حدود ٣٠ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ٧٠ درصد به استخدام دستگاه‌های اجرایی در می‌آیند.
کد خبر: ۹۰۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 13 October 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استخدام ۳۰ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران اظهار داشت: مراحل اجرایی و شناسایی فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد آغاز شده و لیستی از این افراد تهیه و در اختیار نهاد‌های مسوول قرار گرفته است.

سعید اوحدی افزود: بعد از آزمون دستگاه‌های اجرایی که ماه آینده برگزار می‌شود، امور رسیدگی به روند استخدام این نفرات آغاز خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور باید کمک کنند که تکلیف دستگاه‌ها در زمینه استخدام تمام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد تا پایان برنامه ششم توسعه عملی شود.

اوحدی درخصوص اهداف سفر به آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه که با دستگاه‌های استانی منعقد شده، زمینه اشتغال ٢ هزار و ٣٠٠نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در این استان فراهم شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: تفاهم نامه ساخت یک‌هزار و ۵٠٠ واحد مسکن برای این قشر نیز در این سفر به امضا می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار