یک واحد تولیدی در قزوین افتتاح شد

یک واحد تولید مخازن پلی اتیلن روز شنبه با حضور سیدامیرحسین مدنی، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین و جمعی از مسوولان در البرز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 24 October 2020

این واحد تولیدی با ۱۰۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در این مراسم گفت: در سال‌های گذشته، ۳۶۰ بخش مختلف صنعتی، کشاورزی، صنایع تبدیلی، پتروشیمی، آبزی پروری و... احیا شدند که منجر به اشتغالزایی نزدیک به ۲۰۰ هزار شغل در کشور شده است.

مدنی گفت: در سال جهش تولید نیز احیای واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و فعال کردن واحدهای راکد و افزایش ظرفیت آنها در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفته است و تاکنون ۱۱۰ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی احیا شده اند.

وی اضافه کرد: برای احیای واحدهای متوسط و کوچک، بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری مردمی به میدان خواهد آمد و با فعال شدن این واحدها و توسعه فعالیت های آنها، هشت هزار شغل ایجاد خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۳۰ واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید بازگشتند و برنامه ریزی‌ها برای تداوم این روند تا پایان سال ادامه دارد.

قبادی افزود: در این راستا جلسات اقتصادی استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قزوین به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود تا بتوان با شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در اسرع وقت برای حل و فصل آنها اقدام کرد.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار