شرکت های حمل و نقل 89 میلیارد تسهیلات کرونایی دریافت کره اند

رئیس هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که امسال شرکت‌های حمل و نقلی در فارس ۸۹ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل زا ایسنا:محمدمهدی عبداللهی، چهارشنبه ۱۲ آذر به خبرنگاران گفت: از ابتدای سال تاکنون با پرداخت ۶۵ درصد از کل تسهیلات درخواستی شرکت‌های حمل و نقل فعال در استان فارس، موافقت و این امر منجر به پرداخت ۸۹ میلیارد تومان به متقاضیان شده است.

عبداللهی با یادآوری اینکه، تسهیلات یاد شده در قالب حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، پیش‌بینی شده بود، گفت: بررسی سایر درخواست‌های مرتبط با تسهیلات کرونایی، در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه آمار ارائه شده مربوط به ابتدای سال تا ۱۱ آذرماه است، گفت: از این میزان تسهیلات ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شرکت‌های مسافربری و ۳۰۰ میلیون تومان به شرکت‌های هواپیمایی، پرداخت شده است.

عبداللهی با بیان اینکه متوسط پرداخت تسهیلات به متقاضیان در کشور ۵۵ درصد است، گفت: در استان فارس تاکنون به ۶۵ درصد از کل متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی فارس گفت: استان فارس به لحاظ تعداد متقاضیان ثبت نام شده و مبلغ تسهیلات پرداختی، پس از استان تهران، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار