مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه دامغان:

۷۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان دامغانی توزیع شد

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها دامغان با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان، گفت: ارزش این بسته‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ 17 December 2020

۷۰۰ بسته مواد غذایی در بین نیازمندان دامغانی توزیع شد

به گزارش تابناک سمنان سپیده امامی مقدم با اشاره به توزیع ۷۰۰ پک مواد غذایی در بین نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر دامغان، بیان کرد: ارزش هر پک توزیع شده ۱۵۰ هزار تومان و در مجموع ۱۰۵ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در دامغان ۲۰۰ بسته مواد بهداشتی و شوینده شامل تمیز کننده، پودر شستشو، مایع ظرف‌شویی و مایع دست‌شویی، سفید کننده و الکل به ارزش ۱۰۰ هزار تومان و با مجموع هزینه کرد ۲۰ میلیون تومان توزیع شده است.

مسئول مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه دامغان با بیان اینکه این مؤسسه ۷۰ خانوار را از بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان تحت پوشش دارد، گفت: مقرری پرداختی ماهیانه به مدد جویان تقریباً بین دو الی سه میلیون تومان است.

امامی مقدم اضافه کرد: امروز در شرایط تحریم‌های اقتصادی و کرونا می‌بایست برای اقشار آسیب پذیر جامعه دستی به همت یاری بلند کرد که در این مهم خیران دامغانی همواره پیشتاز و پیش قدم کمک به نیازمندان بوده و هستند و تا امروز نیز اثبات کردند که برای مساعدت به اقشار نیازمند جامعه سر از پا نمی‌شناسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار