اقامه نمازجمعه در ۲۱ شهر استان بوشهر برگزار می شود

خبرگزاری تابناکــ مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با بیان اینکه ۹۰ درصد شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند گفت: فردا نماز جمعه در ۲۱ شهر استان بوشهر با وضعیت زرد کرونایی اقامه و برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 24 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک ،حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری با بیان وضعیت شهرهای استان بوشهر در حوزه کرونا را عنوان کرد و گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تلاش دست‌اندرکاران، ابتلا به ویروس کرونا شیب نزولی گرفت و  از 10 شهرستان این استان 90 درصد آن دارای شرایط زرد است.


وی با قدردانی از همکاری مردم در استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: ادامه دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است و نباید وضعیت و شرایط زرد زمینه عادی‌‌انگاری در مقابله با کرونا را فراهم کند.

 مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزار نمازجمعه فردا در شهرها دارای شرایط زرد کرونایی خبر داد و بیان کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا، نماز جمعه در شهرهای دارای شرایط زرد کرونایی برگزار و شامل 90 درصد شهرستان‌های استان بوشهر می‌شود.

بهمیاری با بیان اینکه فردا نماز جمعه در 21 شهر استان بوشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: فردا تنها در 4 شهر تحت پوشش شهرستان بوشهر که دارای شرایط نارنجی است نماز جمعه برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در شهرهای بوشهر، عالی‌شهر، چغادک و خارگ فردا برگزار نمی‌شود افزود: از 25 شهر دارای امام جمعه استان بوشهر در 85 درصد این شهرها نماز جمعه فردا اقامه می‌شود که  استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برپایی نماز جمعه ضروری است.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از ضدعفونی مستمر مصلی‌های نماز جمعه علیه ویروس کرونا خبر داد و تاکید کرد: نمازگزارانی که ماسک همراه ندارند در ورودی جایگاه‌های نماز جمعه در اختیار آنان قرار می‌گیرد

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار