عزم جدی برای زرد و سفید شدن شرایط کرونایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه هر هفته شاهد سیر نزولی مبتلایان و متوفیان کرونایی در استان هستیم، اما برای بهتر شدن وضعیت باید همه آحاد جامعه عزمشان را جزم کنند.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 27 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: خوشبختانه با اعمال محدودیت ها و رعایت مردم و البته تلاش کادر بهداشت و درمان، وضعیت خوب و نسبتاً کنترل شده ای در استان برقرار شده و به حالت نارنجی رسیده ایم.
وی اظهار داشت: برای رسیدن به وضعیت های زرد و سفید که چندان هم دور از دسترس نیست، همه آحاد جامعه باید به میدان بیایند و هر کس در هر حیطه ای که فعالیت می کند، برای رسیدن به یک نقطه امن تلاش کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: مهم است که در زندگی روزمره گام به گام با رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ جان خود و اطرافیان پیش برویم چرا که وضعیت امروزه ما در پرتو همت و زحمت مردم و فداکاری‌های پرسنل سلامت با زحمات بسیار به دست آمده است و چنانچه کوچکترین عادی انگاری و غفلتی رخ دهد به وضعیتی بدتر از گذشته می رسیم.
وی در ادامه رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک صحیح و شستشوی مکرر دست ها را همچنان حائز اهمیت دانست و گفت: عدم برگزاری هرگونه مهمانی و دورهمی های خانوداگی، عدم شرکت در اجتماع، جلسات و مراسم های عروسی و حتی عزاداری نیز بسیار مهم است و می تواند در بهبود یا بدتر شدن وضعیت کنونی تاثیر گذار باشد.
دکتر جمالیان یادآور شد: اگر قوی تر از گذشته در حفظ این وضعیت بکوشیم، قطعاً در آینده ای نه چندان دور از شر این بیماری خلاص می شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار