ناداوری در بازی ایرانجوان

ایرانجوان بوشهر در مقابل مس کرمان بازنده ای سربلند بود. دو تیم هیچ شباهتی به یکدیگر نداشتند یکی متمول و سیراب از پول و دیگری تشنه پول و همواره سردرگم در پیچ تاب بی پولی تا جاییکه با اتوبوس راهی کرمان شده و بلافاصله بعد از بازی باز هم زمینی به سمت بوشهر حرکت می کند.
کد خبر: ۹۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 11 September 2015
به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از فوتبال بوشهر؛ اما نکته ای که به شدت در این بازی به چشم امد قضاوت پراشتباه جمشید محمدی داور بازی بود که در حساسترین دقیقه بازی با گرفتن یک پنالتی خنده دار کمر ایرانجوان را شکست  و بازی را به سود میزبان کرد.

در سهوی بودن این شیوه قضاوت در فدراسیون جزیره ای کفاشیان که هر کس ساز خود را می زند،شکی نداریم اما یک سوال پیش می اید که اقای محمدی داور بازی وقتی فیلم جدال مس و ایرانجوان را بازبینی کند و صحنه پنالتی را مشاهده کند ایا شب اسوده میتواند بخوابد؟! این پنالتی به قدری خنده دار بود که گزارشگر محترم و منصف کرمانی ها هم دچار تردید شد  و عنوان کرد چگونه پنالتی گرفت!!! اینجا بود که فریاد بی کسی بوشهریها در دل کویر به اسمان بلند شد.

تعطیلی برنامه جذاب لیگ یک شبکه ورزش هم در طول این چند هفته مزید بر علت شد تا در این چند هفته اتفاقات عجیب فوتبالی مختص لیگ یک رخ دهد و تیم تنها و بی پشتوانه استان بوشهر از این بابت متضرر شود.

ایرانجوان می توانست در کرمان برنده شود اما اشتباه ناشیانه داور در اعلام خطای پنالتی به سود مس کرمان همه رشته های سعید مفتخر را پنبه کرد،البته کادر فتی ایرانجوان با دیدن فیلم بازی متوجه خیلی نکات ریز خواهد شد تا در بازیهای اتی تصمیمات بهتری بگیرد.ایرانجوان با همین چهره های گمنام هم تا نشان داده می تواند یقه بزرگان لیگ را بگیرد به شرطی که ازهمین موجودی خود به نحو مطلوب استفاده کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار