صف کشیدن مردم برای تامین نیاز اساسی شایسته نیست

تابناک- امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به صف بستن مردم در نقاط مختلف برای تهیه ملزومات مورد نیاز در استان بوشهر، گفت: صف کشیدن مردم برای تامین نیاز اساسی شایسته و زیبنده نیست.
کد خبر: ۹۳۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 29 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک در بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین یوسف جمالی در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با اشاره به آیین‌های پیش رو، اظهارداشت: زن و مادر در دین مبین اسلام بسیار قابل احترام است و با توجه به اینکه نیمه از جامعه را تشکیل می‌دهند توانمندی آنها می‌تواند موتورهای محرکی برای توسعه در موضوعات مختلف جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مادران بعنوان مهره اصلی یک خانواده هستند، افزود: به همین دلیل دشمنان در این سال‌ها هجمه‌های بسیاری به بانوان وارد کرده اند.

امام جمعه موقت شهر بوشهر با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است، بیان کرد: در این ایام برنامه‌ها و جشن‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود، امسال نیز مردم در آذین بندی محیطی کمک کنند.

جمالی با اشاره به اینکه مسئولین در تامین نیازهای مردم باید تلاش بسیاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: صف کشیدن مردم برای تامین ملزومات اساسی زیبنده مردم ما نیست.

انتهای پیام/ن۶۲

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار