رئیس بیمارستان توحید جم خبر داد

کمبود نیروی انسانی در بیمارستان توحید جم

رئیس بیمارستان توحید جم گفت: بیمارستان توحید جم در بحث نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه است.
کد خبر: ۹۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 13 September 2015
فرهاد باقری صبح امروز در نشست با فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان استان بوشهر و شهرستان جم با اشاره به تلاش مجموعه پرسنل بیمارستان توحید در خدمت به مردم شهرستان جم اظهار داشت: دغدغه بیمارستان توحید جم ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به بیماران است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان توحید در ارائه خدمات پزشکی به مردم از هیچ مرزبندی جغرافیایی و اجتماعی تبعیت نمی‌کند افزود: بنده و همکارانم در بیمارستان توحید خادم مردم شهرستان هستیم و هدف ما نیز کمک به ارتقای سلامت و کاهش آلام مردم است.

رئیس بیمارستان توحید جم به موضوع دیالیز و دغدغه مردم و مسئولان در این زمینه پرداخت و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی بخش دیالیز از اهداف مهم مجموعه مدیریتی بهداشت و درمان صنعت نفت استان است و امیدواریم با حمایت همه مردم و مسئولین این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

باقری با اشاره به فعالیت بخش‌های مختلف درمانی در بیمارستان اضافه کرد: در سال‌های گذشته و همزمان با اخذ مجوز راه‌اندازی بخش تالاسمی، مجوز بخش دیالیز نیز گرفته شد که تامین اعتبار این بخش به علت برخی موانع خصوصا تحریم‌های بین‌المللی و وضعیت اقتصادی کشور، با مشکل مواجه شد.

رئیس بیمارستان توحید جم تصریح کرد: بیمارستان توحید جم این آمادگی را دارد تا در صورت احداث ساختمان بخش دیالیز، تجهیز و نگهداری این بخش را بر عهده گیرد.

باقری به موضوع نیروی انسانی مورد نیاز بخش دیالیز اشاره کرد و گفت: بیمارستان توحید در بحث نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه است که امیدواریم مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه نیز بیمارستان را یاری کنند.  

وی اظهار امیدواری کرد با همراهی مردم و مسئولان شهرستان و استان شاهد راه‌اندازی بخش‌های درمانی بیشتری در بیمارستان توحید جم باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار