انهدام 3 باند قاچاق موادمخدر در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از انهدام سه باند قاچاق و کشف یک تُن و ۴۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات نصر ۱۱۲ توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 11 February 2021

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از اطلاع از فعالیت سه باند قاچاق مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و عملیاتی با عنوان "نصر ۱۱۲" طراحی شد.

وی اظهار داشت: این سه باند قاچاق مواد مخدر پس از چند روز اقدام اطلاعاتی حین عبور از منطقه شرق استان اصفهان شناسایی و با اقدام به موقع ماموران متوقف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات ۶ دستگاه خودروی سواری توقیف، ۱۸ قاچاقچی دستگیر و یک تُن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل یک تُن و ۴۳۸ کیلوگرم تریاک، ۲۳ کیلوگرم حشیش و ۱۵ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

هاشمی فر با اشاره به انهدام ۸۵ باند قاچاق و کشف ۴۶ تُن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون، خاطرنشان کرد: میزان کشفیات مواد مخدر پلیس استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد رشد داشته است.

وی تاکید کرد: برنامه ها و طرح های مقابله با باندها و شبکه های کلان قاچاق مواد مخدر و برخورد با توزیع کنندگان خُرد این گونه مواد با جدیت و قاطعیت تداوم دارد و افرادی که در این زمینه فعال هستند مطمئن باشند که مسیرهای استان برای آنان امن نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار