همایش دولت الکترونیک در رشت آغاز شد

کد خبر: ۹۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 15 September 2015
همایش دولت الکترونیک با حضور جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات در رشت آغاز شد.
خبرگزاری فارس: همایش دولت الکترونیک در رشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همایش دولت الکترونیک صبح امروز با حضور «نصرالله جهانگرد» رئیس سازمان فناوری اطلاعات در تالار حکمت دانشگاه گیلان آغاز شد.

مدیر توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در حاشیه برپایی همایش مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: این همایش یک روزه با عنوان «دولت الکترونیک، کاربردها، فرآیندها و وظایف دستگاه‌های اجرایی» در حال برگزاری است.

محمدحسین هوشنگی بهره‌مندی از توانمندی و تجربه مسئولان کشوری را از جمله اهداف برگزاری همایش دولت الکترونیک عنوان کرد.

وی خدمات دولت الکترونیک را موجب تسریع در انجام فعالیت‌ها دانست و تصریح کرد: خدمات دولت الکترونیک مسئولیت‌پذیر و پاسخ‌گو، کارآمد و اثربخش، قابل اعتماد، منعطف و تطبیق‌پذیر، فراگیر و... است.

این مسئول در دسترس بودن با هماهنگی کامل بین اجزای دولت و در راستای ایجاد شفافیت و مقابله با جعل و فساد اداری را از جمله ویژگی‌های توسعه دولت الکترونیکی عنوان کرد.

وی تشکیل کارگروه توسعه دولت الکترونیکی به منظور توسعه یکپارچه خدمات الکترونیکی را از جمله اهداف مهم ذکر کرد و یادآور شد: ایجاد استان الکترونیکی و هوشمند از اهداف حائز اهمیت دولت الکترونیک است.

به گزارش فارس، همایش مذکور با حضور استاندار گیلان و مسئولان مربوطه کشوری در تالار حکمت دانشگاه گیلان در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار