دستگیری جاعل 50گذرنامه در اصفهان

جانشین انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک جاعل حرفه‌ای که ۵۰ اسناد اقامتی و گذرنامه اتباع یکی از کشورها را جعل کرده و دو میلیارد ریال دریافت کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵ 03 May 2021

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: پس از مراجعه اتباع یکی از کشورهای همسایه به اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی اصفهان برای تمدید اقامت گذرنامه، یکی از مأموران به مهر گذرنامه مشکوک شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم مشخص شد این گذرنامه جعلی است که تحقیقات لازم برای شناسایی جاعل اصلی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شروع شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان ادامه داد: سرانجام پس از انجام اقداماتی تخصصی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی جاعل اصلی که در شهرستان "ورامین" زندگی می‌کرد شناسایی و پس از کسب نیابت قضائی گروهی از مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: طی عملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی که یکی از سر شبکه‌های جعل اسناد اقامتی در کشور بود شناسایی و دستگیر شد که به پلیس آگاهی استان اصفهان انتقال داده شد.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: در بازرسی از تلفن همراه این فرد تصاویر ۵۰ اسناد اقامتی که از طریق شبکه‌های مجازی برای او ارسال شد کشف و متهم تاکنون به ۵۰ فقره جعل گذرنامه و اسناد اقامتی اتباع یکی از کشورهای همسایه و دریافت مبلغ دو میلیارد ریال از آنها اعتراف کرده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: کارآگاهان زبده و متخصص پلیس آگاهی، جعل کنندگان اسناد و مدارک را شناسایی و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود و امید است مردم عزیز نیز اینگونه اخبار را به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار