روز قدس رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست است

امام جمعه کهگیلویه : روز قدس اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست و نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار است.
کد خبر: ۹۶۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ 07 May 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام و المسلمین علی وحدانی‌فر امروز در پیام آدینه ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: روز قدس مسئله ای فراتر از یک موضوع ملی و مختص به فلسطین و یا جهان عرب است.


امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه قدس یک آرمان اسلامی و انسانی است، افزود: روز قدس منحصر به فلسطین نیست بلکه نماد مقابله حق و باطل در عصر حاضر است.


وی روز قدس را کلید قیام جهانی بر علیه استکبار خواند و گفت: روز قدس اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیست و نماد یک مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار است.


حجت‌الاسلام وحدانی‌فر روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و مقابله ملت‌هایی که زیر فشار ظلم ابرقدرت ها بودند را از دیگر تعابیر روز قدس اعلام کرد.


وی ادامه داد:باید مستضعفین در مقابله با مستکبرین مجهز شوند روز قدس روزی است که بین منافقین و متعدین امتیاز خواهد شد.


وحدانی‌فر این روز را نماد صف بندی حق علیه باطل دانست و با اشاره به شرایط متفاوت روز قدس امسال و در عین حال تجاوز رژیم غاصب تصریح کرد: این را باید بگوییم که رژیم صهیونیست و مخصوصا امریکا بداند سگ هاری که در مننطقه رها کرده است را زنجیر خواهیم کرد.


وی در ادامه تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد به منافع جهان اسلامی و منافع جمهوری اسلامی تعرض صورت بگیرد ان شاءلله به زودی در قدس شریف نماز اقامه خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار