فعالیت رشته‌های ورزشی کم‌خطر در استان تهران آزاد شد

رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعالیت رشته‌های ورزشی کم خطر در استان تهران از امروز /۱۸اردیبهشت ماه/ آزاد شد.
کد خبر: ۹۶۲۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 08 May 2021

«رضا خرم» روز شنبه درگفت وگوبا خبرنگار ایرنا توضیح داد: در این دستور العمل فعالیت رشته های ورزشی تنیس، گلف، سوارکاری، چوگان، پینگ پنگ، استخر روباز، فوتبال (تمرینی) و ورزش های فضای باز بلامانع است.

وی با بیان کرد: فعالیت این رشته های ورزشی در گروه ۲ ستاد ملی کرونا قرار دارد و فعالیت آنها با ۳۰ درصد ظرفیت هیچ مشکلی ندارد.

رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه برای سایر رشته ها نیز تا کنون هیچ دستور العملی صادر نشده است گفت: با توجه به قرمز بودن شرایط کرونایی استان فعالیت سایر رشته های ورزشی از جمله انفرادی، کم برخورد، رزمی و استخرها هنوز نامشخص است.

به گفته وی، در این دستور العمل ۱۵۰ مکان ورزشی در سطح استان فعالیت آنها پس از چند هفته تعطیلی مجدد فعال شد.

خرم اضافه کرد: طی هفته گذشته نیز به صورت نامحسوس ۴۵ بازدید از اماکن ورزشی استان تهران انجام شد که ۸ اخطار کتبی به مدیران آنها ابلاغ شد.

رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: هم اینک بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران وجود دارد که با شیوع موج چهارم کرونا در کشور و استان تهران از ۱۶ فرودین ماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال آیا درخصوص فعالیت شنا در برخی ساختمان‌ها و برج های تهران، این نهاد نظارت دارد یا خیر؟ افزود: فعالیت و بازرسی ما شامل این محیط ها نبوده بلکه تابع مدیریت این برج‌ها است.

خرم افزود: امسال نیز فعالیت ۱۲ مجموعه ورزشی تمدید و سه مجموعه ورزشی دیگر مجوز تاسیس خود را از این اداره کل دریافت کردند.

وی بیان کرد: به علت شیوع کرونا و عدم فعالیت بسیاری از مجموعه ها این مجوزها نسبت به سالهای قبل بسیار کاهش چشمگیری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار