کشف ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر در محور گچساران ـ شیراز

فرمانده انتظامی گچساران از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم مواد مخدر محور گچساران به شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۸۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 03 August 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ "سید محمد موسوی " در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در پی دریافت خبر و گزارشاتی مبنی بر قاچاق مقدار زیادی موادمخدر توسط قاچاقچیان ،  موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.              
وی بیان کرد:ماموران مبارزه با مواد مخدر گچساران  با پشتیبانی وهمکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی  اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محور شیراز به گچساران کردند.
فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: ماموران به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک وآن  راتوقیف ودربازرسی از  این خودرو  موفق به کشف و ضبط ۳۷/۸۰۰  کیلوگرم مواد مخدر از نوع  تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن،جاسازی  شده بود گردیدند.
موسوی بیان کرد: دراین رابطه  ۱ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر ، پرونده ای در این زمینه تشکیل وقاچاقچی مواد مخدر  به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال یافت.                           
    وی درپایان این مقام انتظامی ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر افزود: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار