عملیات احداث ده هزار مترمربع سوله به همراه احداث تعمیرگاه فنی و سایت رفاهی در پایانه اختصاصی کانتینری آغاز شد

تابناک-با حضور مدیر عامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا چند طرح سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی بندرعباس کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۸۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 07 August 2021

به گزارش تابناک هرمزگان؛همزمان با سفر دکتر طراح زادگان مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی، عملیات احداث ده هزار مترمربع سوله به همراه احداث تعمیرگاه فنی و سایت رفاهی در پایانه اختصاصی کانتینری این شرکت در بندر شهید رجایی کلنگ زنی شد.
دکتر طراح زادگان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، هدف از اجرای این طرح های سرمایه گذاری را توسعه و افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی در جهت تسهیل ورود و خروج کالا و کاهش قیمت تمام شده آن، حمایت از لجستیک و زنجیره تامین و ایجاد اشتغال عنوان نمود.
طراح زادگان اظهار داشت: از ویژگی های این طرح ها
می توان به امکان چیدمان ۵+۱ کانتینر جهت دستیابی به ۱۵۰ هزار TEU کانتینر در سال، امکان استفاده از ریچ و RTG در تمام نقاط سایت ها، اجرای عملیات روسازی جهت کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.
وی به پیش بینی داکت های برق و کنترل برای رفع نیازهای محتمل آینده و انبارش کانتینرهای یخچالی و نصب سیستم دوربین مداربسته هم در اجرای این طرح ها اشاره نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار