فارس آرام است

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۹۳ درصد جرائم خشن استان فارس در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 22 September 2015
سردار احمدعلی گودرزی در نشست خبری به مناسب هفته ناجا با اشاره به اینکه امروز آرامش و امنیت مناسبی در فارس حاکم شده تأکید کرد: امروز با کمک مردم و تلاش مأمورین انتظامی فارس دیگر شاهد حضور اشرار و فراریانی که در کوه‌های استان باشند نیستیم البته افرادی هستند که از زندان مرخصی گفتند و بازنگشته‌اند که آن‌ها را نیز به‌زودی دستگیر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: طی چند روز گذشته حدود ۶۲ سرقت وجود داشته که نیمی از آن‌ها سرقت داخل خودرو بوده که به‌طور حتم توسط معتادین انجام‌شده و البته با قول شهرداری شیراز برای راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ این معتادین نیز از سطح شهر جمع می‌شوند و شاهد کاهش بسیاری از این سرقت‌های خورد خواهیم بود.

فرمانده انتظامی فارس بابیان اینکه در خصوص حل مشکلات ترافیکی شیراز نیز برنامه‌ریزی لازم انجام‌شده است، گفت: هماهنگی مناسبی میان تمامی دستگاه‌ها وجود دارد و به‌طور یقین این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

سردار گودرزی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته ناجا برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهیم کرد، گفت: محور برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس مباحث آموزشی و نشان دادن اقتدار و حمایت پلیس از مردم است که در این راستا برنامه‌های این هفته از ۱۱ مهرماه با اجرای صبحگاه مشترک آغاز می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فضای مجازی، تقدیر از کارکنان ساعی، حضور و برگزاری مباحث آموزشی در مدارس و ادارات دولتی، ارائه خدمات مشاوره حقوقی، انتظامی و قضایی و برگزاری مسابقات رالی مدنظر قرار دارد.

فرمانده انتظامی فارس تأکید کرد: ملاقات عمومی، ارائه خدمات پزشکی، ملاقات با کارکنان، ملاقات دانشجویان و دانش آموزان از مرکز ۱۱۰، برگزاری تئاترهای مختلف با رویکرد پیشگیرانه از آسیب‌ها و همچنین رونمایی از مانیتورینگ امنیتی از دیگر برنامه‌های هفته ناجا در فارس است.

سردار گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن زمان آغاز مدارس نیز گفت: برنامه‌ریزی کامل و جامع برای روزهای آغازین مدارس انجام‌شده است.

وی تأکید کرد: با هرگونه مزاحمت برای دانش آموزان برخورد خواهد شد و نیروهای گشتی انتظامی از زمان شروع مدارس و تعطیلی مدارس در خیابان‌ها حضور خواهند داشت.

فرمانده انتظامی فارس افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی دو نفر از قضات ویژه بررسی پرونده مزاحمین خیابان فعالیت خود را از فردا آغاز خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار