پس از پشیمانی شهروند جمی صورت گرفت

بازگرداندن 5 قطعه کبک و تیهو به دامان طبیعت

رئیس اداره محیط زیست جم از بازگرداندن 5 قطعه پرنده به دامان طبیعت پس از پشیمانی شهروند جمی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰ 22 September 2015
تابناک بوشهر: محمدتقی محمدی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفاظت محیط زیست حاکمیتی است و ماموریت حاکمیتی را نمی‌توان واگذار کرد ولی ماموریت بسیاری از نهاد‌‌ها تصدی‌گری است که واگذاری آن به بخش خصوصی ممکن است.



رئیس اداره محیط زیست شهرستان جم با تأکید بر اینکه باید نسبت به طبیعت احساس و وظیفه دینی، شرعی، ملی، انسانی و اجتماعی داشت، ادامه داد: اگر همه دست به دست یکدیگر ندهیم دولت در حفظ و احیاء محیط زیست موفق نخواهد بود، باید همه نسبت به سلامت خود و سرنوشت نسل آینده احساس مسئولیت کرده و از طبیعت درست استفاده کنند.

محمدی در ادامه به صدور کارت همیار محیط زیست اشاره کردند و گفت: برای داوطلبان و دوستداران محیط زیست کارت همیار صادر خواهیم کرد و در ازای گزارش تخلفات زیست محیطی و حق‌الکشف حتی مبلغی به آنان پرداخت می‌شود.

این مسئول از آزاد سازی  5 قطعه پرنده ناب در جم خبر داد و افزود: بحمدالله پس از ابراز پشیمانی یکی از شهروندان این شهرستان وی 5 قطعه پرنده را که در قفس خانگی نگهداری می‌کرد به محیط زیست جم تحویل داده است.

محمدی گفت: این شهروند جمی طی اقدامی خداپسندانه سه قطعه کبک و دو قطعه تیهو به محیط زیست جم تحویل داده که ان‌شاءلله پس از معاینات و بررسی سلامت پرندگان آنها را در محیط زیست جم رها خواهیم کرد تا آزادانه به زندگی خود ادامه دهند.

وی در پایان همچنین به صدور کارت همیار محیط زیست اشاره کرد و یادآور شد: برای داوطلبان و دوستداران محیط زیست کارت همیار صادر خواهیم کرد و در ازای گزارش تخلفات زیست محیطی و حق‌الکشف حتی مبلغی به آنان پرداخت می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار