تابناک کهگیلویه وبویراحمد

دستگیری صیادان ماهی در رودخانه بشار

در این عملیات موفق می‌شوند دو نفر متخلف را که با استفاده از یک رشته تور راهبند 30 قطعه ماهی صید کرده بودند را دستگیر کنند
کد خبر: ۹۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 24 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، عطا پورشیرزاد گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا موفق شدند دو نفر متخلف که با استفاده از یک رشته تور راهبند 30 قطعه ماهی را صید کرده بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهند.

پورشیرزاد گفت: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر صید ماهی در رودخانه بشار واقع در روستای سادات محمودی دنا، مامورین یگان حفاظت فورا به محل اعزام شدند که در این عملیات موفق می‌شوند دو نفر متخلف را که با استفاده از یک رشته تور راهبند 30 قطعه ماهی صید کرده بودند را دستگیر کنند.

پورشیرزاد در ادامه به جریمه هر قطعه ماهی اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبه جدید جریمه هر قطعه ماهی یک‌صد هزار ریال است که برای متخلفین پرونده‌ای تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ضمن تشکر از همکاری همیاران محیط زیست گفت: دوستداران محیط زیست می‌توانند تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن رایگان 1540 به بازرسی این اداره‌کل اطلاع دهند.

.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار