مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری نشست منطقه‌ای «مهرواره اوج» به میزبانی خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری نشست هم اندیشی اجرای «مهرواره اوج» در استان خبر داد و گفت: مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و جنوبی نیز در این نشست حاضر هستند.
کد خبر: ۹۹۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱ 06 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی حجت الاسلام حمید رفیعی اظهار کرد: بنیاد هدایت که زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کند، وظیفه رشد، توانمندسازی و ارتقا سطح امامان مستقر در روستاها و محلات را برعهده دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: بنیاد هدایت برای اوج گیری دوباره مساجد طرح «مهرواره اوج» را راه اندازی کرد که اکنون دومین دوره آن برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخستین دوره آن تحت عنوان مهرواره محله همدل در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: در مهرواره اوج بناست مساجد برای شرکت در مواسات، رفع مشکلات و معضلات اجتماعی اعلام آمادگی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: به علت شیوع کرونا، امکان برگزاری نشست توجیهی، تبیینی و افزایش هم افزایی به صورت ملی نبود لذا سازمان تبلیغات اسلامی تصمیم گرفت این جلسات را به صورت منطقه‌ای برگزار کند.

وی در انتها گفت: خراسان شمالی بناست میزبان منطقه شرق کشور باشد لذا مدیران، معاونان فرهنگی و راه یاران سه استان خراسان شمالی، رضوی و جنوبی طی روزهای یک شنبه و دو شنبه هفته آینده در خراسان شمالی حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار