رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف ۲۶دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق در عملیات های پلیس از ابتدای مهر ماه تا کنون در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 13 October 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمد عقیل سلگی " افزود: نیروی انتظامی پرچمدار امنیت اقتصادی در جامعه می باشد و به منظور تحقق اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی و نیز رشد و شکوفایی روز افزون ایران اسلامی، از هیچ تلاش و کوششی دراین زمینه دریغ نخواهد کرد.
این مقام انتظامی یادآورشد: برهمین اساس و به منظور تحقق اهداف شعار سال۱۴۰۰و پيشگيري از استفاده غیرقانونی از انرژي گران بهای برق، از ابتدای مهرماه سال جاری تا کنون با تعامل فراگیر با اداره برق استان مرکزی، مبارزه با فعالیت غیرقانونی افراد در استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق، در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف ۷۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال( ماینر) قاچاق از منازل و كارگاه هاي مختلف در استان مرکزی در مهر ماه سال جاری افزود: در این مدت ۶ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مرکزی در پایان با اشاره به ارزش۱۰ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریالی دستگاه های قاچاق کشف شده در این مدت ادامه داد: پلیس براساس قانون، همچنان با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور، برخورد قاطع کرده و با تمرکز بر اقتصاد اسلامی، از تمامی ظرفیت های موجود برای پیشرفت همگانی و امنيت جامعه اسلامی بهره خواهد برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار