معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل با رویکرد حمایت از اصل جهش تولید، راهبرد دولت سیزدهم است.
کد خبر: ۱۰۰۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی حسین رعیتی فرد در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از هپکو اراک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیاز است مردم و شرکت‌های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند افزود: با توجه به تغییر سهامدار و سهامداری سازمان تامین اجتماعی، با دستور آیت‌الله رئیسی گشایش اعتبار برای هپکو صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی هم رفع شده است.
وی با بیان اینکه با رقم خوردن اتفاقات خوب در این شرکت، آینده خوب و روشنی برای هپکو متصور است یادآورشد: امید می رود چرخ هپکو پر رونق تر از گذشته بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران رفع شود.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شرکت هپکو محصول محور است گفت: در صورتی‌ که هپکو سفارش تولید محصول داشته باشد، دغدغه کارگران رفع می‌شود و هپکو با این قدرت و توان متخصصان می‌تواند با تولیدات متنوع، نیازهای حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند.
رعیتی فرد افزود: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایینی فعالیت دارد و امید است با گشایش‌هایی که در حال انجام است، ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش یابد، مدیران این شرکت هم باید بازاریابی و برنامه‌ریزی مناسبی برای دریافت سفارش محصولات داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار