در شیراز برگزار شد؛
گردهمایی دو روزه معاونین اجتماعی و مطالبه گری و رابطین عفاف وحجاب ستادهای امر به معروف ونهی از منکر سراسر کشور امروز در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲ 07 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام خان محمدی، معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر کشور در این همایش اظهارداشت:این همایش در حوزه تبیین برنامه‌های معاونت اجتماعی و مطالبه گری در بحث تشکل‌های مردمی ، مساحد و و محلات شوراهای امر به معروف و نهی ازمنکر و راه اندازی شوراهای امر به معروف ونهی ازمنکر در سازمان‌ها و نهادهای مردمی ازجمله اصناف برگزار شده است.

آیت الله صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز صیانت از خود را اولویت اول امر به معروف و نهی ازمنکر دانشت و اظهارداشت:مسئولیت پرچم داری میدان امر به معروف و نهی از منکر این است که معروف را بشناسیم و منکر را شناسایی کنیم و خود اهل معروف باشیم و در حریم خود منکری نبینیم.
آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز گفت:باید به موضوع حق در این فرضه الهی توجه ویژه ای شود باید ببینیم رضای امام زمان در چیست رضای اهل بیت چیست و آنچه آنها رضا دارند حق است و نباید تردیدی در آن کرد.
گفتنی است ؛ پایش و رصد گزارشات مردمی و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر ازجمله موضوعاتی است که در این همایش مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار