در نشست کمیسیون فرهنگى مطرح شد:
سخنگویی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ 13 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، مجید نصیرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه 21 آذر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگى با حضور آیت الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به همراه معاونان جهت تبادل نظر پیرامون برنامه‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی این ستاد در این کمیسیون برگزار گردید.

نماینده طبس، فردوس، بشرویه و سرایان افزود: در این جلسه مقرر شد برنامه‌ها و مصوبات این ستاد، ضمانت اجرایی داشته باشد؛ بر همین اساس خلاءهایی که در قانون امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد نیازمند برطرف شدن هستند. وجود قانون جامع در این راستا یکی از ضروریات این ستاد است و مقرر شد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و اعضای کمیسیون فرهنگی چنین موضوعی در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد.

وی افزود: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام وزارتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

نصیرایی تصریح کرد: در ادامه این نشست پیشنهاداتی نظیر وجود مشاور فرهنگی که رابط بین ستاد و کمیسیون فرهنگی باشد، برگزارى نشست هاى متمادی با وزراتخانه‌ها، نهادها و سازمان‌ها، طرح ساختار جدید برای اجرایی شدن برنامه‌ها، اولویت قرار دادن برنامه‌ها و هم‌افزایی سازمان‌ها از طرف اعضای کمیسیون مطرح شد.

سخنگویی کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: در جمع‌بندی این نشست انتظارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد؛ انتظار مى‌رود که نمایندگان حمایت‌های بیشتری از این ستاد داشته باشند تا این نهاد بتواند تلاش‌هاى بهتری در بخش‌های مختلف فرهنگی داشته باشند و همچنین مقرر شد جلسات مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر و کمیسیون فرهنگی ادامه دار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار