امام جمعه داراب گفت: حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز جمعه داراب با اشاره به دیدار هرساله رهبر انقلاب اسلامی بامردم قم، با تاکید بر اینکه واژه «غیرت» ۱۵ بار در این بیانات تکرار شده است، بیان کرد: غیرت دینی عامل نجات کشور است، زیرا انقلاب ایران، یک «انقلابِ دینی بود.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز جمعه داراب با اشاره به دیدار هرساله رهبر انقلاب اسلامی بامردم قم، با تاکید بر اینکه واژه «غیرت» ۱۵ بار در این بیانات تکرار شده است، بیان کرد: غیرت دینی عامل نجات کشور است، زیرا انقلاب ایران، یک «انقلابِ دینی بود.

خطیب جمعه شهرستان داراب ابراز کرد: عالم دینی می‌تواند مردم را بسیج کند و این کار از روشنفکر غربی بر نمی‌آید.

به گفته وی اهل فکر و قلم باید در مقابل غیرت‌زدایی از مردم نسبت به اصول، مبانی، بیّناتِ انقلاب بایستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان داراب با اشاره به اینکه وحدت؛ تنها راه مقابله با دشمن است، عنوان کرد: نباید اختلاف سلیقه‌ها، روش‌ها، و منش‌ها موجب جبهه‌گیری تقابلی مخصوصاً در جبهه انقلاب شود.

حجت الاسلام خسروی همچنین صمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا یادآور شد: مادران و همسران شهدا، سربازان گمنامی هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده‌اند.

او ادامه داد: این عزیزان همان نیمه پنهان ماه هستند که در حقیقت نیمه روشن آن‌ها شهدا بودند، به همین دلیل در ارزش‌گذاری مقام بانوان و همسران شهدا، صرفاً جایگاه شهدا را می‌توان برای آنها قائل شد.

امام جمعه داراب با اذعان بر اینکه تربیت پیروان صالح و راستین برای انقلاب اسلامی مرهون نقش‌آفرینی مادران شهدا است، متذکر شد: مادران صبور شهدا، ام‌البنین‌های عصر حاضر در ایران اسلامی هستند.

خسروی تاکید کرد: سیره و روش حضرت ام‌البنین (س) که مزین به‌دو ویژگی مهم صبر و فداکاری است الگوی ارزنده‌ای برای زنان جامعه امروز ما است تا برای تربیت نسل آینده از این مرام ماندگار پیروی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار