۴۳ سال استقامت
استاندار خوزستان گفت: حضور پرشور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن یک تودهنی به دشمنانی است که یک دهه ما را محاصره کرده و نقشه آنها با شکست مواجه شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 11 February 2022

صادق خلیلیان روز جمعه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می دارند.

وی افزود: دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و استبداد را از این کشور زدود.

استاندار خوزستان گفت: همه ایرانیان در این پیروزی سهیم بوده و مشارکت دارند لذا همه مردم باید در این جشن شرکت کنند. بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب حضوری پررنگ و تأثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

خلیلیان گفت: اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خوزستان امروز آمده اند تا حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کنند.

وی افزود: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نسل جوانان کشور با شور و شعور اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار