تابناک-چهارمین جشنواره ژئوپارک جهانی قشم که در محل کمپ پارک ریگو برگزار شد استقبال هزاران گردشگر را به دنبال داشته است
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 20 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان ؛ این جشنواره که با هدف توسعه اقتصاد محلی و حمایت از اشتغال زایی بانوان توانمند روستاهای بخش شهاب در روستای ریگو شهرستان قشم برگزار شد شامل بخش های مختلفی بود و با استقبال بسیار خوب بومیان و گردشگران مواجه شد.
فرماندار شهرستان قشم طی بازدید از این جشنواره گفت: نکته قوت و محور این جشنواره خانوادگی بودن آن هست.
وی افزود: بخشداری شهاب، دهیاری و شورای اسلامی ریگو و ژئوپارک جهانی قشم به خوبی توانسته اند در این جشنواره بخش های مختلف و متنوعی را به نمایش بگذارند و از آنجایی که محور این جشنواره خانواده است این موضوع می تواند به تعالی جامعه کمک کند.
محمد حسینی تختی افزود: این جشنواره ها که مستقیما با اشتغال و معیشت خانواده ها مرتبط هست می تواند با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک در این گونه فضاهای باز ادامه پیدا کند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم نیز طی بازدید از جشنواره گفت: بخش صنایع دستی بانوان این جشنواره از تنوع خوبی برخوردار است و این جشنواره ها می تواند در ایام عید نوروز پیش رو که مصادف با اعیاد شعبانیه نیز هست با رعایت پروتکل ها ادامه پیدا کند.
شایان ذکر است چهارمین جشنواره ژئوپارک جهانی قشم که در محل کمپ پارک ریگو برگزار شد استقبال هزاران گردشگر را به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار