استاندار همدان:
استاندار همدان: با بیان اینکه کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی استان در روز‌های پایانی سال وجود ندارد گفت: دستگاه‌های نظارتی بازرسی‌های خود را تشدید کنند
کد خبر: ۱۰۳۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 27 February 2022
به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در ستاد تنظیم بازار، ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه‌ها و اصناف و بازاریان، در راستای همراهی و همسویی با ستاد تنظیم بازار، گفت:  تامین میوه شب عید، نظارت و کنترل بر عرضه میوه با قیمت عادلانه به مردم، از برنامه‌های این روز‌های مسئولان مربوطه است که به طور دقیق و شبانه‌روز پیگیری می‌شود. 

وی افزود: با همکاری شهرداری، ایجاد مراکز بازارچه‌های میوه و تره‌بار در سطح شهر همدان و سایر شهرستان‌ها رشد و پیشرفت قابل قبولی پیدا کرده است. 

استاندار همدان افزود:  مراکز میوه و تره‌بار، تا پیش از شروع سال جدید، در تمام نقاط مختلف شهر‌های استان احداث خواهند شد و تولید کننده‌ها می‌توانند به صورت مستقیم در ارتباط با مردم، محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند. 


قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه  هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالا‌های اساسی استان در روز‌های پایانی سال وجود ندارد، گفت:  در روز‌های پایای سال، تیم بازرسی ستاد اقدام مشترک تنظیم بازار، نظارت‌های خود را تشدید خواهند کرد. 

وی گفت:  ذخایر خوبی در زمینه کالا‌های اساسی در استان وجود دارد که در حال توزیع شدن هستند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار