سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزایش جمعیت را یکی از دغدغه‌‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین سیاست دولت عنوان کرد و افزود: مجموعه سلامت استان نیز در این زمینه با احساس مسئولیت وارد عمل شده و اقداماتی در حال اجرا شدن است.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 06 March 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آئین گرامیداشت دوازدهمین سال تاسیس موسسات بهارنکو، با حضور استاندار فارس، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه امروز، ۱۴ اسفندماه برگزار شد.

سیدوحید حسینی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این حوزه تاکنون افتخارآفرین بوده است، گفت: انتظار می‌رود مرکز بهارنکو در حوزه خانواده دانشگاهیان نیز ورود کرده و مشارکت بیشتری برای فراتر شدن اقدامات و رسیدن به اهداف انجام شود.

وی، افزایش جمعیت را یکی از دغدغه‌‌های رهبر معظم انقلاب و همچنین سیاست دولت عنوان کرد و افزود: مجموعه سلامت استان نیز در این زمینه با احساس مسئولیت وارد عمل شده و اقداماتی در حال اجرا شدن است، اما انتظار می‌رود با مشارکت مرکز بهار نکو بتوانیم مسائل را به شکل بهتر و از جنبه‌های علمی، شرعی و قانونی بررسی و مرتفع کنیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس نیز در این آئین بر ارتقای سطح کیفی اقدامات و فعالیت‌ها با هم‌اندیشی، آسیب‎‌شناسی و رفع نواقص تاکید کرد و افزود: در کنار هدف کاهش طلاق، بهتر است موارد دیگری همچون افزایش ازدواج، فرزندآوری و تقویت بنیان‌های خانواده نیز به اهداف این مرکز افزوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار