نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:انقلاب اسلامی در بسیاری از حوزه ها تحولات بزرگی ایجاد کرد و امروز با جهاد تبیین باید تحولات و دستاوردهای عظیم انقلاب را به خوبی بیان کنیم چراکه نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب گناهی نابخشودنی است.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 10 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و هنرمندان استان مرکزی، افزود: امام خمینی(ره) مذهب مقدس تشیع و فرهنگ ارزشمند اهل بیت(ع) را در جهان معاصر زنده کرد و همه باید در راستای صیانت از این دستاورد ارزشمند نقش‌آفرینی کنند.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و دینی را بعد از گذشت بیش از هزار سال احیا کرد و امروز به برکت انقلاب ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فصل جدیدی در دنیای اسلام و بشریت گشود و امروز هنرمندان باید این مسئله را با تولید آثار فاخر و ماندگار برای نسل جوان به خوبی تبیین کنند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: هفته هنر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های هنرمند متعهد و انقلابی شهید آوینی است و سیره این شهید والامقام باید الگوی رفتاری هنرمندان باشد.
آیت الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: هنرمندان باید با تاسی از شهید آوینی و با نگاه عمیق دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف را برای مردم و به خصوص نسل جدید معرفی کنند و آینده درخشان ایران اسلامی در گام دوم را به خوبی ترسیم کنند.
وی ادامه داد: امروز در گام دوم انقلاب با وجود برخی از کاستی ها و مشکلات، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و راهکار حل مشکلات تلاش و روحیه جهادی است که در دهه پنجم انقلاب باید جدی گرفته شود.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: عنایت های الهی همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده و به فضل الهی ملت ایران با عزمی راسخ و روحیه جهادی قله های بلند پیشرفت و سعادت را در گام دوم طی خواهد کرد و قرن جدید قرن درخشش اسلام و انقلاب اسلامی در همه ابعاد است.
وی تاکید کرد: شهدای انقلاب اسلامی و در راس آنها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید صیادشیرازی که این روزها متعلق به این شهید بزرگوار است برای ملت ایران عزت و کرامت خلق کردند و این ایام فرصتی مناسب برای گرامیداشت این عزیزان است.
امام جمعه اراک افزود: رسانه‌ها در خصوص هنر انقلاب اسلامی و تبیین ارزش‌های اسلامی و انقلابی توجه بیشتری داشته باشند و از فرصت‌هایی که به واسطه انقلاب اسلامی ایجاد شده به خوبی استفاده کنند.
آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به شهادت «رعد فتحی حازم» جوان ۲۹ساله فلسطینی، از اردوگاه «جنین» گفت: امروز به برکت گسترش تفکر حضرت امام(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت شاهد موفقیت های امت اسلام در منطقه هستیم و این جوان فلسطینی وحشت در میان صهیونیست ها انداخته که نتیجه تفکر مقاومت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار