استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: منابع بانک‌های خصوصی خراسان شمالی باید در خود استان هزینه شود در غیر این صورت با بانک‌های متخلف برخورد قاطع صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰ 01 June 2022

 

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد صبح چهار شنبه در کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، شد، اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها بر اساس شاخص‌ها را با دقت بیشتری مورد بررسی و پایش قرار می‌دهیم.

 

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پشتیبانی بانک‌های استان برای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها الزامی و ضروری است تا بدین طریق بتوانیم موانع تولید کنندگان را رفع کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بانک‌ها چه دولتی و چه خصوصی موظف به پرداخت تسهیلات برای تولید کنندگان هستند و نحوه این نوع پرداخت‌ها هم مورد رصد و پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

حسین نژاد با تاکید بر اینکه در چ استان تمام بانک‌ها باید از مسئولان تمکین داشته باشند، گفت: منابع بانک‌های خصوصی هم باید در خود استان هزینه شود در غیر این صورت برخورد قاطعانه انجام می‌شود زیرا ضروریست تا منفعت این منابع برای مردم استان آشکار شود.

 

وی ارتقای شاخص‌های بانکی را موجب رشد استان دانست و افزود: تسریع در جذب تسهیلات تبصره ۱۸، وام ازدواج و تسهیل در وثایق وام‌ها هم از مهم‌ترین دلایل برای رشد استان خواهد بود.

 

حسین نژاد بر داشتن ارتباط قوی با شبکه بانکی کشور تاکید کرد و گفت: با این ارتباط قوی می‌توانیم طرح‌های بسیاری را به ویژه در حوزه مردمی سازی اقتصاد عملیاتی و اجرایی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار