با حضور دبیر کمیته پیشکسوتان فدراسیون و رییس کمیته پیشکسوتان وزنه برداری کشور از مهدی نبی اللهی دارنده مدال طلا و قهرمان مسابقات پیشکسوتان وزنه برداری جهان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷ 06 October 2015
 با حضور دبیر کمیته پیشکسوتان فدراسیون و رییس کمیته پیشکسوتان وزنه برداری کشور از مهدی نبی اللهی دارنده مدال طلا و قهرمان مسابقات پیشکسوتان وزنه برداری جهان تجلیل شد.

به گزارش ایرنا؛ دبیر کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری کشور در این آیین گفت: مهدی نبی اللهی الگوی بسیار مهم و ارزنده ای برای نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور است که می توانند مسیر قهرمانی را به خوبی طی کنند.

مسعود نوری خواستار ایجاد خانه وزنه برداری در ملایر شد و اظهار کرد: خانه وزنه برداری هزینه زیادی نیاز ندارد و در صورت راه اندازی این خانه، ما نیز در فدراسیون برای خرید تجهیزات خانه وزنه برداری تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: اگر خانه وزنه برداری در ملایر که دارای پتانسیل های خوب ورزشی است، ایجاد شود، می توان از نزدیک شاهد قهرمانی ورزشکاران در این رشته ورزشی بود.

رییس کمیته پیشکسوتان وزنه برداری کشور نیز مهدی نبی اللهی را از جمله ورزشکاران با اخلاق دانست و افزود: در کمتر شهری شاهد حمایت خوب مسوولان از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی بوده ایم، چراکه این حمایت ها انگیزه ورزشکاران را برای کسب مدال های خوشرنگ طلا و مقام قهرمانی دو چندان می کند.

علیرضا شیخ الاسلامی اظهار کرد: در حال حاضر دو مسابقه جهانی و المپیک را پیش رو داریم و از مسوولان درخواست داریم که مهدی نبی اللهی قهرمان وزنه برداری جهان را بیشتر از گذشته مورد حمایت خود قرار دهند.

شهردار ملایر نیز گفت: ورزش ملایر ظرفیت و پتانسیل های بالایی دارد و ما تمام توان خود را برای گسترش و حمایت از ورزش همگانی به کار گرفته ایم.

علیرضا رضایی افزود: با توجه به رکود در ساخت و ساز و کاهش درآمد شهرداری، از مهره های ارزشمند و طلایی چون مهدی نبی اللهی حمایت می کنیم و وظیفه خود می دانیم در راستای توسعه ورزش همگانی و ورزش ملایر تلاش کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر ملایر هم گفت: در سایه وحدت، همدلی و همزبانی است که می توان موفقیت کسب کرد و به واسطه این اتحاد افراد نخبه و ورزشکاران ارزنده ای چون مهدی نبی اللهی می توانند در عرصه جهانی عرض اندام کنند.

رضا نوروزی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر علاوه بر مسایل عمرانی، مسایل فرهنگی و ورزشی را در راس کار خود قرار داده و پرداختن به امور ورزشی و حمایت از ورزش شهر را از وظایف اصلی خود می داند.

محمد نصیری قهرمان وزنه برداری جهان که هنوز هم بسیاری از رکوردهای ورزش ایران در دست وی است و دارای بیشترین مدال جهانی و المپیک است، نیز گفت: به صدا درآمدن سرود ملی ایران و اهتزاز پرچم کشورمان در میادین جهانی کار بسیار بزرگی است که مهدی نبی اللهی تاکنون بارها موفق به کسب این افتخار شده است.

وی با بیان اینکه وزنه برداری رشته ای است که اولین مدال المپیکی را کسب کرده و هم اکنون در بین سایر رشته های ورزشی حرف برای گفتن دارد، در عین حال خواستار حمایت بیشتر مسوولان از مهدی نبی اللهی و ایجاد هر چه سریعتر خانه وزنه برداری در ملایر شد.

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر از مهدی نبی اللهی قهرمان مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان جهان در کشور فنلاند در دسته 105 کیلوگرم و رده سنی 40 تا 44 سال تجلیل به عمل آمد.

مهدی نبی اللهی 27 شهریور ماه امسال در مسابقات جهانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان در مجموع با رکورد 291 کیلوگرم مدال طلای این مسابقات را کسب کرد و برای چهارمین سال پیاپی قهرمان جهان شد.

مهدی نبی اللهی پیشکسوت وزنه بردار ملایری همچنین در سال های 91، 92 و 93 در به ترتیب در کشورهای اوکراین، مالزی و سال گذشته در شهر نخجوان آذربایجان در مسابقات جهانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان قهرمان جهان شد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان و 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار