فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان تعامل میان پلیس و آموزش و پرورش را حیاتی دانست و گفت: هر قدر این تعامل، هم سویی و هم فکری بیشتر باشد شاهد ارتقاء امنیت و فرهنگ جامعه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 06 July 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری میان فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: امروز بدون اغراق همه ما مسئولان مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی معلمان فرهیخته و دلسوزی هستیم که جانانه زحمت کشیدند.

وی افزود: بسیار مشاهده شده که معلمان دلسوز با تحمل سختی‌ها و طی مسافت‌های طولانی در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند تا به تعلیم و تربیت دانش آموزانی بپردازند که آینده سازان این مملکت هستند و باید چرخ‌های آن را به گردش درآورند.

سردار جاویدان با مقدس دانستن جایگاه علم و اندیشه ورزی در جامعه ما و اهمیتی که تعلیم و تربیت در همه جوامع دارد، گفت: آموزش و پرورش ریل گذار فرهنگ سازی در جامعه و هدایت گر جان‌هایی است که تشنه آموختن و تعلم هستند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه هر کشوری است که تعلیم و تربیت آن‌ها در دست معلمان قرار دارد و اگر امروز جمهوری اسلامی یکی از غنی‌ترین کشور‌ها به لحاظ داشتن نیروی انسانی توانمند است حاصل زحمات و تلاش‌های مخلصانه معلمانی است که علم و ادب را به آن‌ها آموخته اند.

وی با بیان اینکه امروز در جامعه هم از آموزش و پرورش و هم از پلیس توقعات زیادی می‌رود، افزود: هر دو نهاد همواره تلاش کرده اند تا بهترین خدمات را به مردم و جامعه هدف ارائه کنند که خوشبختانه تا حد زیادی هم موفق بوده و توانسته اند رضایت مردم را بدست آورند.

سردار جاویدان افزود: در ایام شیوع کرونا که مدارس به تعطیلی کشیده شد نقش معلمان برای آموزش حضوری به خوبی مشاهده و جایگاه تعلیم و تربیت بار دیگر بر همگان مشخص گردید، همچنین زمانی که ظلمی در حق کسی روا داشته می‌شود و پلیس به سرعت در محل حاضر و به احقاق حقوق افراد می‌پردازد نقش و اهمیت حضور ماموران انتظامی هم به خوبی مشخص می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ارتباط تنگانگی بین مجموعه انتظامی و آموزش و پرورش استان وجود دارد، گفت: هر قدر این تعامل و هم افزایی بیشتر باشد شاهد ارتقاء امنیت و فرهنگ در استانمان خواهیم بود و این مردم هستند که از آن بهره مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته که با تدبیر سردار رویانیان رئیس پلیس وقت راهور ناجا موضوع همیاران پلیس شکل گرفت و تعداد بسیار زیادی از دانش آموزان همکار و همیار پلیس شدند همه به عینه کاهش تخلفات و حوادث رانندگی را دیدند، موضوعی که نشان داد پلیس و آموزش و پرورش وجه اشتراک زیادی باهم دارند و همکاری آن‌ها می‌تواند برخی فرهنگ‌های اشتباه را اصلاح کند.

سردار جاویدان در پایان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای هرگونه همکاری و تعامل با اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: کارشناسان خبره انتظامی این آمادگی را دارند تا با حضور در مدارس نکات آموزشی لازم را برای پیشگیری از بسیاری آسیب‌های اجتماعی نظیر سرقت، اعتیاد و ... را بیان و پذیرای معلمان و دانش آموزان در مراکز مشاوره و ارائه بهترین مشاوره‌ها به آن‌ها باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار