عصبانیت امام جمعه رودسر از قطعی آب شرب مردم در روز جمعه
کد خبر: ۱۰۵۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 15 July 2022

حجت الاسلام روحانی: به نماینده و فرماندار و به مسئولان آب عرض میکنم که زیبنده نیست بعد از ۴۲ سال مردم چشم باز کنند و به یکباره ببینند که منازلشان آب شرب ندارد بگزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان.

 

وی با تاکید بر اینکه وی به جد پیگیر مطالبات مردم بوده و در این راستا با استاندار گیلان، مدیرکل و سایر مسئولان صحبت کرده است افزود: استاندار گیلان به شدت پیگیر این موضوع بود اما بنده از پاسخی که از مسئولان اداره کل آب گرفتم قانع نشدم و فهمیدم مشکل از کجاست و انتظار دارم به سرعت در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

 

▫️امام جمعه رودسر با بیان اینکه در روز جمعه نبود آب شرب در منازل و در محل نمازجمعه برای وضو گرفتن نمازگزارن اصلا قابل پذیرش نیست عنوان کرد: آب مورد نیاز دو شهرستان رودسر و املش از یک منبع تامین می‌شود و امیدوارم با راه‌اندازی تصفیه خانه مشکل کم آبی مردم حل شود از طرفی از مسئولان میخواهم پیگیری‌ کنند که به چه دلیل این مشکل در روز جمعه رخ داده است.

 

حجت الاسلام روحانی اضافه کرد: امروز در جمع مردم میگویم که اگر نیایند و اشتباه خود را جبران نکنند من در خطبه‌های بعدی نماز جمعه شفاف تر سخن خواهم گفت که چرا به خاطر دخالت بعضی از عناصر غیر ذیربط مردم باید در خانه‌هایشان بی آبی بکشند.

 

 روحانی ابراز داشت: امروز در بررسی‌هایی که داشتم متوجه شدم چه کسانی در قضیه قطع جریان آب منازل مردم دخالت کرده‌اند بنابراین اگر این کار جبران نشود در خطبه‌های بعدی بدون پرده شفاف سازی خواهم کرد و به شما مردم خواهم گفت که برخی از این گرفتاری‌ها به خاطر  دخالت‌های چه کسانی است. وی ضمن انتقاد شدید از دعواهای سیاسی و کشیده شدن آن به مسأله آب شرب و خوراک مردم با بیان اینکه مردم برای همه ما عزیز هستند و دخالت‌ها معنا ندارد تصریح کرد: بدون شک اگر سه قوه کار خودشان را انجام بدهند مردم هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

 

امام جمعه رودسر ابراز داشت: مردم رودسر با همه خدمتی که به انقلاب داشتند چه گناهی کردند که امروز باید مانند صحرای کربلا بی آبی بکشند. /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار