استاندار اردبیل گفت: دولت تدبیر و امید با تاکید رئیس جمهور ابعاد مختلف حادثه منا را دنبال کرده و پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶ 04 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در مراسم استقبال از پیکرهای جانباختگان حادثه منا در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: در این حادثه سوءمدیریت و بی‌تدبیری مسئولان آل سعود کاملا مشهود و نمایان است و در این زمینه دولت تلاش می‌کند تا در سطح بین‌المللی مسببان این حادثه شناخته شده و به سزای اعمالشان برسند.

وی با تسلیت جان باختن حجاج در این حادثه به خانواده‌های آنها افزود: استان اردبیل نیز در این حادثه 12 جانباخته دارد و ما امروز در حالی استقبال از این حجاج جانباخته را انجام می‌دهیم که امیدواریم مابقی حجاج با صحت و سلامت به کشورمان و استان اردبیل بازگردند.

رئیس شورای اداری استان اردبیل یادآور شد: حادثه منا دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورده و ابعاد مختلف این حادثه گویای بی‌تدبیری حکام آل سعود است که ضروری است مسئولان کشورمان از طریق مراجع جهانی و بین‌المللی این مسئله را پیگیری کنند تا مرهمی بر دردها باشد.

خدابخش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با تاکیدات مقام معظم رهبری با زبان اقتدار و صلابت خواستار پیگیری جدی و قاطع در حادثه منا است تا حاکمان بی‌تدبیر آل سعود متوجه این اعمال ناپسند خود باشند و از امت اسلامی عذرخواهی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار