رئیس جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم همدان، با بیان اینکه بحران آب مسئله‌ای که مردم همدان را رنج می‌دهد گفت: ظرف دو ماه آینده مسئله آب را ساماندهی کنند.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 28 July 2022

رئیس جمهور در دیدار با اقشار مختلف مردم همدان، گفت: بحران آب؛ مسئله‌ای که مردم همدان را رنج می‌دهد، گفت: ظرف دو ماه آینده مسئله آب را ساماندهی کنند.

به گزارش تابناک همدان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع مردم دارالمومنین همدان در ورزشگاه سردار سلیمانی اظهار کرد: نقش مردم همدان در دفاع مقدس فراموش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبری همدان دارالمجاهدین است گفت: رمز موفقیت مردم این دیار ایمان و باور به خدا و مجاهدت راه حق است که باید همواره از آن صیانت کرد.

رئیس جمهور با اشاره به ایکه همدان مهد مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در طول تاریخ نام‌آور شدند بیان کرد: اگر نام عین‌القضات همدانی، بوعلی و باباطاهر در همدان جاری می‌شود و بزرگانی از علما و فلاسفه که نه فقط در استان همدان که در جهان اسلام موثر بودند، به خاطر خاک فرهنگ‌پرور این دیار است.

وی با بیان اینکه رشادت و ایستادگی مردم همدان در دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنیم تأکید کرد: مردم استان همدان، از شهر گرفته تا روستا برای دفاع از کشور فرزندان خود را به جبهه ها می فرستادند.

 

رئیسی با اشاره به اینکه افتخار داشتم آن سال‌های ۶۱ و ۶۲ در خدمت مردم همدان باشم از خوبی‌های مردم این استاد یاد کرد و گفت: باید یاد سردار همدانی، سردار سلگی و همه سرداران و سرافرازانی که از این سرزمین برخاستند را گرامی بداریم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار