رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه‌برداری کرمانشاه با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 05 October 2015
رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه گفت: تیم وزنه‌برداری کرمانشاه با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کند.

ابک سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت : مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور از بیست و یکم مهر ماه به میزبانی استان همدان و با حضور تیم هایی از سراسر ایران برگزار می‌شود.

​رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه افزود: تیم کرمانشاه متشکل از شش نفر وزنه برداری و سرپرست و مربی است که برای این مسابقات اعزام می‌شوند و این دوره از مسابقات در رده‌های سنی هفده و هجده  سال برگزار می شود که نمایندگان استان با آمادگی کامل در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.

سلیمی از برگزاری مسابقات وزنه برداری کشور در رده سنی نوزده و بیست سال خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات نیز آبان ماه امسال به میزبانی مسجد سلیمان برگزار می‌شود که کرمانشاه نیز در این رقابت‌ها یک تیم به نمایندگی از استان اعزام خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه از قطب‌های وزنه برداری در کشور به حساب می‌آید و تا به امروز وزنه برداران و مربیان به نامی مانند کوروش باقری و کیانوش رستمی را به جهان وزنه برداری معرفی کرده است که اگر مسئولان استانی همکاری بهتری با این هیئت ورزشی داشته باشند شمار قهرمانان کرمانشاهی افزایش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار