نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد خبر داد
چنانچه مسئولان و دلسوزان رامسر چنانچه مخالفتی با احداث دانشکده علوم پزشکی در تنکابن دارند مستندات و دلایل شان را بصورت کارشناسی و تخصصی به وزارت بهداشت ارسال کنند تا مجددا تصمیم گیری شود
کد خبر: ۱۰۶۶۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ 06 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اظهار داشت: 

قسم میخورم در جانمایی دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران به تنکابن هیچ نقشی نداشتم

بر اساس این گزارش ، دکتر شمس الدین حسینی در جلسه با فرماندار، بازاریان و جمعی از چهره های سیاسی شهرستان رامسر وجود دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران را نعمت بزرگی برای مردم منطقه خطاب کرد و گفت: طبق تصمیمات شورای گسترش وزارت بهداشت دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران در تنکابن احداث میشود که بعنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه ام برایم هیچ فرقی ندارد در رامسر، تنکابن و عباس‌آباد استقرار یابد.

این نماینده مجلس وجود دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران را نعمت بزرگی برای مردم منطقه دانست و گفت: در دولت گذشته که پیگیر احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران بودند عملا هیچ اتفاقی رخ نداد و از دولت سیزدهم و وزیر بهداشت جهت این اتفاق مبارک تقدیر و تشکر میکنم.

حسینی افزود: شورای گسترش آیتم هایی جهت احداث دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران دارد که به تشخیص آنها تنکابن برتری نسبی داشته است.

وی تصریح کرد: مسئولان و دلسوزان رامسر چنانچه مخالفتی با احداث دانشکده علوم پزشکی در تنکابن دارند مستندات و دلایل شان را بصورت کارشناسی و تخصصی به وزارت بهداشت ارسال کنند تا مجددا تصمیم گیری شود.

خبر و عکس: جلال کمالی

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار