فرمانده انتظامي استان "ايلام" با تاکيد بر اينکه نبايد موضوعات اجتماعي را در جامعه امنيتي جلوه داد، گفت: بايد از ظرفيت عظيم دانشگاهيان و نخبگان علمي در تامين و حفظ امنيت اجتماعي پايدار در جامعه استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 06 October 2015
به گزارش تابناک ایلام: فرمانده انتظامي استان "ايلام" با تاکيد بر اينکه نبايد موضوعات اجتماعي را در جامعه امنيتي جلوه داد، گفت: بايد از ظرفيت عظيم دانشگاهيان و نخبگان علمي در تامين و حفظ امنيت اجتماعي پايدار در جامعه استفاده کرد. 
سردار "علي دولتي" در مراسم تجليل از نخبگان و چهره هاي علمي استان ايلام، عنوان کرد: برخي موضوعات اجتماعي در جامعه دغدغه بسياري ازمردم و مسئولان است؛ مرتفع کردن آسيب هاي ناشي از آن نيازمند اقدام فرهنگي و اجتماعي است لذا نبايد به اين مسائل، نگاه امنيتي داشته باشيم.
ایشان بابيان اينکه بايد مسير اجتماعي شدن را با انجام اقدامات پيشگيرانه دنبال کنيم، گفت: رويکرد پليس امروزه از برخوردهاي انتظامي صرف به جامعه محوري و بهره گيري از دانش علمي تبديل شده و در اين زمينه نقش چهره هاي دانشگاهي و نخبگان از بيشترين اهميت برخوردار است.
فرمانده انتظامي استان ايلام، با تاکيد بر اينکه تحقق امنيت اجتماعي پايدار و ارتقاء احساس امنيت در جامعه مستلزم مشارکت آحاد مردم است،خاطرنشان کرد: در فرآيند حفظ امنيت دانشگاه ها مي توانند پشتوانه علمي مناسبي در بخش پيشگيري باشند.
اين مقام مسئول، ارتقاء سطح آموزش همگاني و تربيت نيروي متخصص را از کارکرد هاي دانشگاه ها و مراکز علمي عنوان کرد و گفت: ارتقاء سطح فرهنگ عمومي مردم و ترويج قانونمداري در جامعه مي تواند مهمترين کارکرد دانشگاهها در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي باشد.
سردار دولتي با بيان اينکه همکاري مستمر آموزشي، تحقيقاتي و فناوري پليس با مراکز دانشگاهي مي تواند به پيشرفت علمي ماموريت هاي پليسي کمک کند، ادامه داد: ارايه مقالات علمي و پژوهشي در حوزه نظم و امنيت، مي تواند در تامين امنيت جامعه موثر باشد.
وي با تاکيد بر اينکه پليس آماده هرگونه همکاري با مراکز علمي و پژوهشي در حوزه ارتقاء امنيت جامعه است، گفت: اساتيد، مربيان و صاحب نظران مراکز علمي با ارايه راهکارهاي مناسب، کمک يار پليس در انجام ماموريت هاي مورد نظر باشند.
فرمانده انتظامي استان ايلام، اعتماد مردم را بزرگترين و بالاترين سرمايه اجتماعي پليس خواند و ابراز اميدواري کرد: با رويکرد جامعه محور نيروي انتظامي، رو به روز و بيش از گذشته ارتباط پليس با مردم افزايش يابد./پ


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار